Tradycyjne czy wirtualne call center?

call centerW firmach, które kładą nacisk na obsługę klientów, to call center staje się często podstawą. Nowością jest wirtualne call center, które stanowi interesującą alternatywę dla tego tradycyjnego – co można dzięki niemu zyskać? Poprawna obsługa klienta, która opiera się na takich filarach jak przeszkoleni pracownicy, odpowiednie rozwiązania technologiczne w dziedzinie oprogramowania, a także na informacji, jest w stanie zagwarantować dobre efekty w postaci zadowolonych klientów, większej liczby podpisanych i przedłużonych umów czy łatwiejszego pozyskiwania informacji o zgłaszanych usterkach. Chociaż call center nie są wolne od wad, w tym najbardziej denerwujące jest oczekiwanie na połączenie i brak możliwości zrealizowania sprawy od ręki, to jednak są one tą płaszczyzną kontaktu klienta z firmą, która jest najwygodniejsza i najszybsza. Czym są wirtualne call center? W opozycji do tradycyjnych call center coraz częściej pojawiają się wirtualne call center określane także jako WCC. Bazują na specjalnych systemach informatycznych dostępnych online, dlatego klient wybierający takie rozwiązanie, nie musi dodatkowo inwestować w sprzęt oraz w drogie licencje na oprogramowanie. Do uruchomienia wirtualnego call center potrzebne jest jedynie posiadanie komputera z dostępem do sieci, słuchawki i mikrofon.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *