Przykłady współrywalizacji

wspolpracaPomysłów na współrywalizację może być o wiele więcej. Wystarczy tylko zastanowić się, kiedy połączenie sił pomaga, a kiedy należy rywalizować.

Weź pod uwagę na przykład:

– kooperację z restauracjami w pobliżu, ale o profilu znacznie różniącym się od twojej – jeśli serwujesz gościom chińszczyznę, nie odwiedzą cię miłośnicy pizzy, więc ty przyciągaj klientów włoskiej restauracji, a ona znajdzie gości dla ciebie, na przykład poprzez drukowanie specjalnych kuponów zniżkowych akceptowanych za każdym razem w innym lokalu lub po prostu dzięki oddzielnym akcjom promocyjnym przyciągającym klientów w określoną okolicę;

– kooperację z restauracjami o podobnym profilu do twojej, ale znajdującymi się w innej części miasta – klient przy okazji zakupów w znacznie oddalonym centrum handlowym nie będzie musiał pokonywać dużych odległości, by zjeść swój ulubiony posiłek – warunkiem powodzenia takiej współpracy jest równy poziom obu lokali;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *