Obsługa klienta zagranicznego

klient zagranicaJeśli nasza firma obsługuje klientów zagranicznych lub takich, którzy reprezentują międzynarodowe marki trzeba znać język angielski. Umiejętność ta może być konieczna jeśli będziemy chcieli pozyskać nowego klienta, który np. mówi tylko po angielsku. Znajomość tego języka pozwoli lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Targi i międzynarodowe konferencje to wydarzenia dla osób mówiących w języku angielskim. Jeśli więc umiemy się nim posługiwać możemy wyprzedzić konkurencję biorąc udział w istotnych branżowych eventach, dzięki którym podniesiemy prestiż naszej firmy oraz nasz poziom znajomości angielskiego Znajomość języka angielskiego niezwykle ułatwia pracę, ponieważ wiele narzędzi (np. oprogramowania, aplikacje) tworzonych jest właśnie w tym języku. Oprócz tego znajomość angielskiego pozwala na zapoznawanie się z branżowymi nowinkami ze świata, poprzez czytanie zagranicznych portali czy prasy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *